martes, 15 de junio de 2010

RICARDO VICO CUESTA SUBCAMPIÓ EUROPEU TRIATLÓ DE POLICIES i BOMBERS

Ricardo Vico Cuesta, representant del Club Triatló Guadassuar, aconseguí el passat dissabte el subcampionat Europeu de Policies i Bombers. Així, suma una setmana fantàstica per a Ricardo i el Club Triatló Guadassuar, en la qual ha aconseguit el subcamiponat europeu en les disciplines de duatló i triatló.

A continuació podeu llegir les impressions de Ricardo després de la carrera:

Bo comunicar-vos que he obtingut en el Campionat Europeu de Policies i Bombers que se celebra a la Ciutat de València en la seva edició 2010, la medalla de plata en triatló olímpic, grup d'edat 45-49 anys. Encara que em senc satisfet per la consecució de la medalla de plata, em queda una mica de sabor amarg, ja quedesprés de sortir de l'aigua a tres minuts del primer, després d'un bo parcial amb bicicleta vaig retallar un minut, per la qual cosa iniciï la carrera a peu a dos minuts del primer classificat, segons em passava la informació Nieves; en el primer kilometro em vaig posar a 1 ´ 20 i en el kilometro 4 vaig agafar al primer, anant-m'en en solitari fins el kilometro 6 quan van començar a donar-me unes rampes en els isquiotibials que m'obligaven a parar, estirar i recuperar-me, ja que eren de tal magnitud les rampes que no podia ni caminar. Estes rampes ja no m'abandaonaron en tota la carrera, pel qual a un kilometro de la meta m'avançà el segon classificat, arribant jo a meta en segona posició, a 1 minut.

Bo crec que m'he de sentir satisfet després d'obtenir la plata tant en duatló, com en triatló, espero millorar per a lapròxima edició que serà a les Illes Canàries l'any 2012.

Aprofito per a donar les gràcies en primer lloc a tota la Corporació de l'Ajuntament
de Guadassuar, especialment al Sr. Alcalde, gran promotor de l'esport al nostre poble i a la Regidor Encarna Segura, ja que sense el suport que rebem segurament aquestes medalles no haguessin arribat, en segon lloc al massatgista Jose Manuel, ja que sense les seves mans no hagués pogut arribar a temps a la competició, i en tercer lloc a tots els companys del Club de Triatló de Guadassuar i com no, als membres del Club Ciclista de Guadassuar.

Una salutació a tots i fins i tot la pròxima.

No hay comentarios:

Publicar un comentario